Webinar ACOM arbeidsvoorwaarden 2021
Last Updated on 16 november 2021, 15:14 by
Eerder hebben wij al bekendgemaakt dat de ACOM, door de aangescherpte COVID-maatregelen die de regering heeft aangekondigd, genoodzaakt was om de fysieke achterbanraadplegingen voor de leden van de ACOM te annuleren.
Inmiddels hebben wij gemeend ook de bijeenkomst op 22 november in het bondskantoor te Zeist niet open te stellen voor bezoekers, dit is nu een van de gekozen momenten voor een Webinar.
De ACOM betreurt dit uiteraard en was graag fysiek met u in gesprek gegaan maar dat past niet bij hetgeen COVID op dit moment veroorzaakt. Het dagelijks bestuur van de ACOM is echter nog steeds ten volle bereid om het “maximaal haalbare pakket binnen de AVW-ruimte van Defensie” aan u uit te leggen en u in gelegenheid te stellen vragen te stellen.
Daartoe organiseren wij op 22 en 23 november a.s. een drietal Webinars middels Microsoft Teams.
Voor deze Webinars dient u zich aan te melden. Indien u bent aangemeld (en lid bent van de ACOM) krijgt u kort voor de betreffende Webinar een mail met de link. Tijdens het Webinar zullen de microfoons van de deelnemers worden geblokkeerd. Om u in de gelegenheid te stellen vragen te stellen kunt u uw vragen tijdens het Webinar mailen. De vragen zullen dan zoveel mogelijk worden beantwoord. Het emailadres daarvoor zal bij aanvang van het Webinar bekend worden gesteld.
Daarnaast raden wij u aan, als u dat nog niet gedaan hebt, kennis te nemen van de speciale editie van het ACOM Journaal aangaande de arbeidsvoorwaarden. Voor deze speciale editie klik hier.
Wilt u deelnemen? Klik dan op de betreffende button en verstuur de mail. In deze mail gaarne uw naam en registratienummer vermelden.