De ACOM is op zoek naar een Chef Bedrijfsbureau/Administratie (Zeist).

Last Updated on 11 februari 2023, 09:18 by Jan Kropf

Op 1 juli a.s. gaat een van onze medewerkers genieten van een welverdiend pensioen. Omdat wij het bedrijfsbureau c.q. de afdeling administratie ook toekomstbestendig willen maken/houden ontstaat er een vacature voor een Chef Bedrijfsbureau/Administratie.

Ben jij de persoon die alles helder krijgt en heb je ervaring met het aansturen van een administratie afdeling? Lijkt het je een mooie uitdaging om in nauwe samenspraak met het dagelijks bestuur onze administratie afdeling toekomstbestendig te structureren en vervolgens aan te sturen? Heb jij affiniteit met Defensie? Ben jij als Chef Bedrijfsbureau/Administratie de schakel tussen administratie en het dagelijks bestuur? Als je 1 of meer van deze vragen met “ja” hebt beantwoord ben je wellicht een goede match voor de ACOM.

De  ACOM is een vakbond voor met name defensiepersoneel, die de belangen van haar leden (vooral (voormalige) militairen en burgermedewerkers van Defensie) behartigt. Op ons kantoor in Zeist zijn binnen verschillende afdelingen een team van 18 gemotiveerde medewerkers hier dagelijks mee bezig.

Ons administratieteam bestaat uit 4 medewerkers waar jij er één van kunt worden. Jij gaat aan de slag als chef van dit team. Het team levert de secretariële ondersteuning aan het dagelijks bestuur, voert de financiële- en ledenadministratie van de ACOM en verzorgt ook de administratieve ondersteuning van het bestuur, de juridische afdeling en de belastingservice van de ACOM.

Chef Bedrijfsbureau/Administratie

Als chef Bedrijfsbureau/Administratie ben je verantwoordelijk voor het accuraat (laten) uitvoeren van de administratieve processen binnen de ACOM. Naast begeleiding en coaching van het team, wordt er van je verwacht dat je in nauwe samenspraak met het dagelijks bestuur, bestaande uit (minimaal) de voorzitter en de algemeen secretaris, onze administratie toekomstbestendig gaat structureren, verbeteren en vervolgens gaat aansturen. Binnen deze functie heb je een grote mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid.

Wat doe je nog meer:

Als medewerker van de ACOM maak je, net als veel van je collega’s, onderdeel uit van de BHV-organisatie. Je krijgt hiervoor de opleiding tot bedrijfshulpverlener en ontvangt daarvoor, naast je salaris, een BHV-toelage. Uiteraard doet iedereen in een relatief kleine organisatie allerlei algemene werkzaamheden.

Wat breng je mee als Chef Bedrijfsbureau/Administratie.

Je hebt:

  • Minimaal MBO werk en denkniveau en aantoonbare ervaring op het gebied van administratie
  • Ervaring met verschillende soorten administratie en met Microsoft Office
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Affiniteit met, en bij voorkeur ervaring binnen, Defensie.

Je bent:

  • Resultaatgericht en neemt graag het initiatief
  • Een goede sociale teamspeler
  • Daadkrachtig en tegelijkertijd flexibel in je aanpak
  • In staat om te beïnvloeden, te relativeren en weet ook het geduld op te brengen dat soms nodig is om resultaten te bereiken.
  • Goed in staat om verwachtingen te managen.

We vragen het nodige maar hebben ook veel te bieden.

De ACOM is een vakbond die haar oorsprong vond in 1902. Het behartigen van de belangen van onze leden zit in ons DNA.

Wij bieden jou:

  • Persoonlijke begeleiding, afwisselend werk;
  • Een werkomgeving waar jouw mening telt;
  • Een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket afgestemd op jouw ervaring en opleidingsniveau;
  • Een open, informele bedrijfscultuur waarbij je verantwoording aflegt aan het dagelijks bestuur;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën.

Geïnteresseerd?

Stuur dan je CV naar info@acom.nl.

We zullen dan contact met je opnemen en vertellen je graag meer over de ACOM en de functie van Chef Bedrijfsbureau/Administratie.